Η Renault έχει πουλήσει 450.000 Kadjars παγκοσμίως, με το SUV Kadjar να υπερέχει στο στυλ και την άνεση. Η Renault με το ολοκαίνουργιο Kadjar παρουσιάζει ένα διαφορετικό χαρακτήρα σε σχέση με το Nissan Qashqai, αλλά και με το Peugeot 3008.
Τα Crossovers είναι μεγάλη επιχείρηση αυτή τη στιγμή, και κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων προσπαθεί να επωφεληθεί από τη δημοτικότητά τους. Ωστόσο, ένα εμπορικό σήμα που έχει αγωνιστεί να επιδράσει στην κατηγορία είναι η Renault. Έχει ήδη σημειώσει επιτυχία στον τομέα μικρών SUV με το Captur.
Renault Kadjar vs Nissan Qashqai
To νέο Renault Kadjar, καθώς και το Nissan Qashqai είναι με μπροστινή κίνηση και τροφοδοτούνται από το ίδιο ντίζελ 1.5 dCi. Σίγουρα η κύρια εστίαση της Renault στο στυλ και την άνεση του Kadjar ικανοποιεί ξεκάθαρα τους πελάτες. Η Renault με 25 άλογα παραπάνω με τον νέο κινητήρα βενζίνης 1.33 των 140 ίππων υπερέχει της Nissan, καθώς διαθέτει περισσότερο χώρο και πλουσιότερες εκδόσεις. Οι τροποποιήσεις στο εξωτερικό μέρος του Renault Kadjar περιλαμβάνουν αλλαγές στη μύτη του αυτοκινήτου, τα φώτα και τους προφυλακτήρες καθώς και μια ευρύτερη παλέτα χρωμάτων.
Το βενζινοκίνητο ζεύγος 1,3 λίτρων μπορεί να έχει 140 ή 160bhp και, ειλικρινά, το αυτοκίνητο με μικρότερη ισχύ είναι κάτι περισσότερο από αρκετά καλό. Θα φτάσει άνετα στους αυτοκινητόδρομους με ευκολία και επίσης αντιμετωπίζει καλά τους δρόμους με στροφές με ταχύτητα 0 έως 60 μίλια / ώρα και 9,6 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 126 μίλια / ώρα και εκπομπές 134 γραμ. / Χλμ.
Renault Kadjar vs Peugeot 3008
Η μεν Renault, παρόλο που προηγήθηκε πριν κάποια χρόνια το μικρό SUV της, το Captur, έφτασε πλέον η στιγμή για να πάρει την πρωτοβουλία για κατασκευή ενός μεγάλου SUV, αντιμετωπίζοντας με επιτυχία τον ανταγωνισμό της κατηγορίας. Στη δε Peugeot τώρα, οι Γάλλοι άφησαν στο παρελθόν ότι έχει σχέση με το προηγούμενο 3008, κατασκευάζοντας ένα μοντέλο με μόνο συνδετικό κρίκο με το παρελθόν το όνομα και μια εντελώς νέα φιλοσοφία.
Η εξωτερική σχεδίαση του Peugeot 3008 αν μη τι άλλο εντυπωσιάζει και δείχνει την πρόθεση των Γάλλων για την υπέρβαση.
Στην αντίπερα όχθη, στο Kadjar, μπορεί να μην έχουμε κάποια σχεδιαστική υπερβολή όπως στο 3008, αλλά έχουμε ένα ισορροπημένο σύνολο, που χαρακτηρίζεται για την αρμονία και μοντέρνα εμφάνισή. Σε αυτό συντελούν τα τονισμένα τόξα των θυρών, η δυναμική μάσκα, το μαύρο κάτω μέρος των προφυλακτήρων (εμπρός και πίσω), τα φώτα ημέρας τύπου LED (στην έκδοση της δοκιμής), τα πρησμένα «καπούλια» και φυσικά το τεράστιο σήμα της εταιρείας στο εμπρός μέρος, συμβαδίζοντας με τη σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας.
Στην Peugeot το i-cockpit δείχνει πως θα είναι το εσωτερικό των αυτοκινήτων στο μέλλον, ενώ μία από τις κύριες παραμέτρους είναι και το σύστημα πολυμέσων που παρουσιάζεται μέσα από μία οθόνη αφής 8 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό και μέσω αυτής γίνονται όλες οι βασικές λειτουργίες του οχήματος.
Στη Renault, το “R-Link”, προβάλλεται σε μια οθόνη 7 ιντσών και –επίσης- μέσω αυτού γίνονται οι βασικές λειτουργίες του οχήματος, την ώρα μάλιστα που είναι γρηγορότερο και πιο εύχρηστο από ότι αυτό του Peugeot.
Το Kadjar, δείχνει την υπεροχή του στον τομέα της άνεσης, καθώς στο εσωτερικό του θα ταξιδέψουν με σχετική άνεση πέντε επιβάτες χάρη στα εξαιρετικά άνετα καθίσματα. Η κατανάλωση του 3008 κατά τη διάρκεια συγκριτικών δοκιμών καταναλώνει 7,2 λίτρα/100χλμ. σε μεικτή χρήση και το Kadjar 6,4 λίτρα/100χλμ. κατά μέσο όρο επίσης.
Το Kadjar δείχνει πιο προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα χάρη στον χαρακτήρα της κατασκευής και στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας. Το νέο SUV της Renault ξεκινάει από τα 20.990 ευρώ με τον 1.500άρη dCi, ενώ το αντίστοιχο μοντέλο της Peugeot με τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα από τα 26.400 ευρώ, όσα δηλαδή χρειάζεται περίπου να δαπανήσει κανείς για την αγορά μιας τετρακίνητης έκδοσης του Kadjar, που δυστυχώς δεν θα μπορέσει να βρει στην γκάμα του 3008, μιας και το τελευταίο διατίθεται αποκλειστικά με κίνηση στους δύο τροχούς.
"